Postup při podání žádosti

Zájemce může kontaktovat pečovatelskou službu

Další postup

Pracovníci PS poskytnou zájemci základní informace o poskytovaných službách (dále viz standardy č. 1 a 12).

V případě že zájem o služby trvá, dohodne se zájemce s odpovědným pracovníkem PS na dalším setkání za účelem dalšího vyjednávání o podmínkách a způsobu poskytování péče (viz standard č. 3).

Pokud zájemce souhlasí a nabízená podpora a pomoc mu vyhovuje, dohodnou se obě strany na uzavření smlouvy, na jejímž základě se služba poskytuje (viz standard č. 4).

Plánování služby – další postup a průběh péče plánuje pověřený (klíčový) pracovník PS společně s uživatelem (viz standard č. 5).

Není-li možné požadavkům zájemce vyhovět, je informován o dalších možnostech služeb, které by mohl ve své životní situaci využít. Se souhlasem zájemce může pracovník PS zprostředkovat kontakt s jinou institucí přímo na místě, a pomoci zájemci s prvními kroky řešení.

Odmítnutí zájemce o službu

Zájemce o službu lze odmítnout v těchto případech:

  • neposkytujeme sociální službu, která je mimo rozsah našich služeb
  • není dostatečná kapacita k poskytnutí sociální služby
  • zájemce nepatří do cílové skupiny naší organizace

Postup při podání žádosti